måndag 2 december 2013

Aj som f*n

Lila är ju snyggt, men inte på min fot.

Jag har ont i foten. Överdelen av vänster fot är nu gul, grön, lila,blå och lite svullen. Det började i lördags. När jag hjälpte Patrik med adventsljusstakarna tappade jag kontakten rakt på foten. I söndags cyklade jag hem till malmslätt från Patrik. Det blåste minst sagt jäkligt mycket. Jag stod typ still när jag trampade. Blev minst sagt irriterad och förbannad. Halvvägs hem blåste!! jag omkull (ja jag vet, vad är oddsen lixom). Hursomhelst så var jag ju redan smått förbannad och det blev ju inte bättre av att blåsa omkull. Jag sparkade till cykeln med vänsterfoten (ett antal gånger). Foten blev lite mer öm och blå. I morse när jag skulle dra upp persiennerna satt de fast lite. Jag drog till och då ramlade min "ängel som sitter på en rund sten" (ca 40 cm hög) rakt ner på foten. Det gjorde så jäkla ont. Blä, vad ska hända härnäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar