onsdag 25 december 2013

Mysig julafton








Vår julgran

Hemma hos mamma
Kusinerna från zoo
Mums
Roliga hattar fanns det att prova.
Limpar var på samma fest.

Hoppas att ni alla har haft en fin julafton. Jag hade det jättemysigt. Barnen kom dagen innan julafton. På kvällen spelade vi paketspelet, det var roligt.  På julaftonsmorgonen öppnade vi paketen som var från mig och Patrik till barnen och det vi köpt till varandra. Jag är jätteglad för mina fina julklappar, en dockningsstation till min telefon, en muminmugg (från barnen), söta strumpor, en fin ljuslykta, en bok. Vid lunch åkte vi till mamma. Där var det fullt hus (19 personer), min syster med familj, min morfar, mammas mans föräldrar, lillebrorsan och så vi då. Vi åt massor god mat, öppnade julklappar och kollade Kalle. Vid fyra blev barnen hämtade av sin pappa. P och jag åkte vidare till hans moster med man. Där var P:s föräldrar, lillebror och kusin med sambo. Det blev en rolig kväll, med mer mat och hattprovning bland annat. Idag har vi bara gått en promenad, annars har det varit en slappardag.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar