onsdag 18 december 2013

Efterlängtat....


Lägger ingen energi mer på personer som inte förtjänar det.

.....jullov om 2 dagar. Jag älskar verkligen mitt jobb, trivs så bra både med barnen och mina fina kollegor. Men det ska bli skönt att få lite ledigt nu. Den här hösten har varit.... jobbig på ett sätt. Det har varit en del grejer som hänt och det har gjort mig trött både psykiskt och fysiskt. Men nu känns det som om det går mot bättre tider.

Just ikväll känner jag mig lite ledsen över att min träning inte är som den borde vara. Jag har ju alltid tränat mycket. Nu har det av olika anledningar inte blivit så mycket och det tär på mitt psyke. Vill träna och känna mig pigg och vältränad igen, nu känner jag mig som en trött, pluffsig blobb. Inte lätt att hinna med att träna de veckor jag har barnen, det är ju skjutsning varje dag. De veckor jag inte har barnen jobbar jag lite mer. Men jag har också varit oerhört trött, det har påverkat min vilja att träna. Hoppas att det vänder....

2014 ser jag fram emot att få flytta ihop med den finaste i världen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar