måndag 30 december 2013

Nytt år.

Önskar alla ett Gott nytt år!
Snart är det här i många avseenden "skitåret" slut. Jag ser verkligen fram emot 2014. Nu får det vara slut på jobbigheter tycker jag. Det finns ändå massa bra saker med 2013:

* Min stora kärlek och jag köpte hus (vi flyttar 25 jan)
* Barnen växer och frodas, de är så fina mina pojkar.
* Jag fick en ny klass med 30 underbara 7 åringar.
* Jag fick fortsätta arbeta med de bästa kollegorna som finns.
* Vi hade en mysig sommar
* Jag kom in på kommunens rekryteringsutbildning för blivande rektorer/bitr rektorer.
* Jag var på många konserter (ser fram emot många 2014 också)

Idag sliter jag med engelskan. Jag har en uppgift som ska in den 5/1 och så den sista uppsatsen 19/1, sedan är jag färdig! Engelskan har varit rolig men också jobbig, skönt att vara färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar