torsdag 26 februari 2015

Torsdag

word

Vilket fint väder det har varit idag. Värsta vårkänslorna. Tyvärr har jag suttit inne på kontoret hela eftermiddagen. Hade varit skönt att få vara ute istället, men men. Åkte till gymmet och tränade och solade efter jobbet, jag var egentligen trött men tog mig i kragen. Så jäkla nöjd över att jag gör det, det finns inga genvägar. Jag har tagit en bild den 29 jan och en i måndags (23:e) på formen. Det är stor skillnad redan och det är så peppande :-) Bara att hänga i.I morgon är det fredag och Catti och jag ska ha intervjuer med elever om hur det tänker kring lärande bland annat. Det ska bli roligt, sedan är det helg igen! Den här veckan har gått fort. Förresten följer ni skid-VM? Vad kul det är med alla svenska medaljer, heja heja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar