lördag 7 februari 2015

Lördag

Väldigt sant :)

Idag har det varit en dag där jag hunnit mycket. I förmiddags storstädade jag, torkade av alla luckor i köket också. Härligt att ha det riktigt välstädat :) Vid ett gav vi oss ut på en power walk. Vi gick en ny väg, jag har gått den någon gång för länge sedan. Vi överraskades av ett kallt regn och blåst när vi knappt kommit halvvägs inte skönt. Jag var osäker på vägen efter ett tag och det var tur att vi träffade på en kvinna med en hund efter ett tag som kunde vi oss en lite kortare väg, det blev ändå 8 km.

Sedan åkte jag och hämtade Vilgot som tränat på Linköping arena. Han tyckte att det var häftigt att få träna där :) Väl hemma fixade vi mat, kyckling i ädelostsås, mums. Nu väntar vi på derby mellan Liverpool och Everton och sedan Mello såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar