lördag 21 februari 2015

Lördag

Jag älskar helger, att få sova lite längre. Är så jäkla morgontrött :) När jag vaknat till liv och fått i mig frukost åkte jag till Vasahallen för att se Melker spela futsal-cup. Såg en match och åkte sedan vidare till gymmet. 



Jag har verkligen kommit igång med träningen nu och det känns så skönt. Försöker träna 4 gånger i veckan iaf, gärna mer och då blir det power walks. Jag har också gått med i Aftonbladets viktkoll. Där loggar man allt man äter och tränar. Intressant att få koll på hur mycket kalorier allt innehåller. Sedan blir man mer medveten om vad man stoppar i sig, mindre småätande har det blivit. Kolhydrater är också något jag undviker, äter bara ytterst lite. Sedan den 29 januari har jag gått ner 3 kg och jag känner mig starkare och piggare.

Nu har vi precis kommit in från en regnig power walk. Laddar för mello. Har stora förhoppningar på Kristin Amparo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar