tisdag 3 februari 2015

Länge sen.....

Börjar komma igång bra med träningen iaf...

Jag har inte bloggat på jättelänge. Vet inte varför egentligen. Livet springer på och det känns som om det är något hela tiden. Hur som helst jag ska försöka bli bättre......

Idag blev det en riktig skitstart på dagen. Bilen startade inte, jag skulle på möte och var skitstressad. Bara att gå hemåt igen, nästan hemma halkade jag och slog i ryggen. Den är lite öm nu. Fick iaf tag på min fina kollega Madde som kom och hämtade mig :-) Hon skjutsade även hem mig. Ett nytt bilbatteri är inhandlat och ditsatt. Bilen startade nu ikväll så jag hoppas på att den gör det i morgon bitti också.

Här hemma går vi renoveringstankar, trappen ska målas vit, det lilla rummet tapetseras om och Vilgot flytta in, Melker ska flytta upp och hans rum som han har nu ska målas och bli matrum :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar