onsdag 19 februari 2014

Hemma på våran gata.....

Min älskade syster och jag.


Igår var Patrik och jag ute och gick. Det blev en nostalgipromenad i Tokarp. Vi gick förbi huset där jag växte upp. Det var många tankar och minnen som for i huvudet. Det var i dom kvarteren jag lekte med mina kompisar, cyklade och hittade på en del bus. I skogen strax bredvid hade jag mitt "gungträd", där satt jag när jag inte ville gå hem. Till exempel när mamma lagade rotmos :) Vi gick förbi min gamla dagmamma, lekladan där jag gick på gympa, lokalen där jag gick på Unga Örnar, Jessicas, Lizas och Maries hus. Det var roligt att få visa Patrik mina gamla barndomskvarter, härligt att mina barn får växa upp i samma område och gå i samma skola. Mycket har hänt sedan dess.... Nu är jag lycklig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar