torsdag 13 juni 2013

Student och annat.

Fina Alex
Grabbarna var stolta över sin kusin
Nu har jag inte bloggat på ett tag. Det har verkligen varit fullt upp, både på jobbet och hemma. Förra helgen tillbringade jag och barnen hos min mamma och Leo i deras stuga. Det var tre härliga dagar med mycket sol, fiske, god mat och bad. I måndags åkte jag iväg med ledningsgruppen på två dagars ledarskapsutveckling. Vi var på Villa Fridhem utanför Norrköping. Jag kom hem med massor nya tankar och idéer, kul! Idag har vi varit på studentfirande. Min systers pojke har blivit så stor så det var dax för det, uj vad åren går fort. Han var så fin, tyvärr regnade det konstant men alla var så glada ändå. Efter var det mat och tårta hos min syster, jätteroligt. Har bestämt mig för något idag, det känns bra. I morgon är det skolavslutning, mina fina elever går vidare till en annan skola. Bästa 3A, jag kommer fälla många tårar i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar