söndag 23 juni 2013

Midsommarhelg


Midsommarmat
Vilgot och jag vid den egentillverkade midsommarstången.
Fisketur


Nu är vi hemma igen efter en helg i mamma och Leos stuga. Det var härligt att få vara tillsammans med dom jag älskar. Igår var vi ute på fisketur och fick 4 fina abborrar. Melker var så nöjd i morse då vi klippte bort gipset, han badade i sjön direkt.  I morgon kväll åker grabbarna till sin pappa. Jag tänkte ägna veckan åt träning. Nu ska jag sätta ordentlig fart. Tänkte sätta press på mig själv och skriva här på bloggen vad jag tränat. Så från och med i morgon är det mycket träning och inget onyttigt. 

1 kommentar:

  1. Jag har ansträngningsastma och så länge jag tar min medicin så fungerar det att springa som vanligt.
    Härligt att bli av med gipset och vilken härlig midsommar ni verkar ha haft.
    Lycka till med träningen! Jag har problem med ett knä, så jag tar det lite lugnt med löpningen för närvarande.
    Kram

    SvaraRadera