fredag 31 maj 2013

Välkommen juni!

Sommarmys anno 2012
Tänk att maj är inne på sin sista dag, det har gått fort... Nu väntar juni som innebär lite jobb och mer ledighet för mig. Det känns efterlängtat, att släppa jobbet och bara vara. Umgås med kidsen, göra mysiga saker, träffa trevliga vänner och familj som sagt efterlängtat. Vårterminen har varit intensiv på jobbet, vi har haft nationella prov (mycket kraft och jobb har gått åt), skrivit skriftliga omdömen, utvecklingssamtal, pluggat 25 %, och mer där till. Jag är glad och stolt över att jag fixat engelskan bra trots att jag jobbat mer än det jag ska. Egentligen ska jag plugga 25% och jobba 75%, men så fungerar det inte i praktiken. Jag har nog jobbat 100% och pluggat 25%. Igår fick jag veta att jag fick VG på min stora engelska-tenta, känns jättebra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar