söndag 13 januari 2013

Trött söndag

Seg idag, är lite hostig och förkyld. Har iaf varit och städat det sista i gamla lägenheten med min mamma och Leo. Så skönt att vara färdig, bara att lämna över nycklarna nu. Första arbetsveckan har väl gått bra, men jag har varit oerhört trött. Vet inte vad det beror på, hoppas det blir bättre. Det är många som är trötta och slitna på jobbet trots att det varit julledigt. Det är en tuff miljö att arbeta i skolans värld, många måsten som stressar.

Vilgot var målis (bild från en annan cup)

Igår var jag med Melker på hockeymatch, det är inte min helg men Vilgot var i Skövde med Fredrik på cup. Då tog jag Melker, det blev vinst i matchen, kul. Vilgots lag fick spela final mot sina egna lagkompisar, LHC vit och LHC blå gick båda till final. Det blev en fin silvermedalj för Vilgots vita lag. Det är roligt att det går bra för dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar