måndag 14 januari 2013

Bra måndag

Mina fina.

Trots att det är måndag har det varit rätt bra. Jag var dock sjukt trött i morse och så är jag hostig, så lite segt är det. Men jag har hunnit mycket på jobbet, hade möte på eftermiddagen. Det var ett bra möte, skönt. Sedan fick jag veta att det löser sig kanonbra framöver med fredagarna när jag ska vara ledig för att studera. Blir kanon för kidsen. Efter jobbet åkte jag och lämnade nycklarna till förra lägenheten. Det var verkligen skönt, slippa tänka på det mer, städat och klart lixom. Men det bästa med den här måndagen är ju att mina fina pojkar kommer till mig, har längtat efter dom. Nu får jag rå om dom en vecka, mys. 

1 kommentar:

  1. Skönt att slippa tänka på den gamla lägenheten i fortsättningen.
    Fullt upp med barnens aktiviteter hos er precis som hos oss, men jag tycker oftast att man har rätt trevligt som förälder också vid sidan om planen.
    Vad ska du läsa?
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera