lördag 4 oktober 2014

Lördag

Jag och min älskling.

Sov länge idag (eller iaf till 08:30), det var välbehövligt. Jag har varit lite trött :) Vid elvatiden tog jag cykeln till Hellgrenshagen för att se Vilgots fotbollslag spela cup. De var jätteduktiga och spelade fin, fin fotboll. När jag kom hem igen stack vi direkt ut på vår löprunda, idag var det lite tungt men vi körde på ändå. Det känns gött att vi kommit igång med att springa. Nu blir det bara slapp i soffan, Liverpool på TV just nu. 

Annars är jag rätt nöjd med det mesta. Det nya jobbet är roligt och utmanande, mycket att göra men jag är glad att jag bytt karriär. När jag pratade med min förra chef för ett tag sedan sa hon: "Vilken resa du har gjort". Och det känns verkligen så, både privat och jobbmässigt. Skönt att jag alltid har känt stöd och pepp från familj, chef och arbetskamrater. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar