tisdag 30 september 2014

Herregud

Klicka på länken nedan och bli fadder du med.


Det ska bytas ut några chokladbitar i Aladdinasken och folk är såååå upprörda, man rasar och pratar om skandal osv. Det ultimata beviset för att vi i Sverige har det bra, för bra....Jag blir så trött, finns det inte tusen, miljoner andra saker att uppröras över? Krig, svält, barn som far illa både i Sverige och utomlands, miljöförstöring, kvinnomisshandel, trafficking, sjukdomar, djur som far illa, nedskärningar i skola/vård/omsorg jag kan komma på mycket mer. Allt det jag skrev kan man som enskild individ påverka, tex genom att skänka pengar. Själv försöker jag bidra genom att stötta Rädda Barnen varje månad, vara isbjörnsfadder och medlem i Naturskyddsföreningen. Jag kan säkert göra mer.... Det tycker Vilgot iaf, han vill hjälpa alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar