onsdag 11 juni 2014

Rörd

Så sant!

Idag blev jag avtackad av mina fantastiska kollegor. Jag fick fina presenter, de hade verkligen tänkt till vad som passar mig :) Det blev prat om minnen, tokiga och roliga. De kommer jag alltid ha med mig. Mina kollegor i arbetslaget hade frågat eleverna om vad de tycker om mig. Detta hade de skrivit ner och laminerat in. Blev överväldigad över alla fina ord. Jösses vad jag kommer sakna alla. Så här skrev barnen om mig:

Fröken Sara, du är en bra lärare som jobbar bra med oss. Du är snäll och förklarar bra på lektionerna. Den bästa fröken som finns, vi tycker om allt med dig. Du kan mycket och är världens roligaste och du lär oss så bra saker. Du är bra på matte och på att välja ut bra teman. Du är snäll och hjälpsam och det är väldigt roligt att ha dig som fröken. Om man kommer försent så förklarar du så bra det man missat. Du är världsbäst, den allra bästa, bästa. Du är snäll och tar ditt jobb på allvar. Du är bra på det du gör och dessutom snygg. Du är rolig när du gör din godmorgonramsa. Du är trevlig att prata med, du lyssnar på oss och reagerar om vi gör något dumt. Sara, du är den bästa fröken i hela universum och du är söt. Du hjälper till på lektionerna, med matten, när man inte förstår vad man ska göra. Alla gillar dig och vi önskar att du inte skulle sluta. Du förklarar nya saker på ett bra sätt, du är nog bäst på matte i hela skolan. Du förstår oss, vi kommer att sakna dig!

Jag gillar det där med snygg och bäst på matte i hela skolan, ha ha.... Underbara ungar, jag kommer sakna er också!

1 kommentar:

  1. Härligt med sådana omdömen!:)
    Önskar dig lycka till på nya jobbet också! När börjar du på det!
    Kram

    SvaraRadera