tisdag 10 juni 2014

Länge sedan.....

Kommer sakna mina fina arbetskamrater.

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Det har varit en intensiv tid sedan påsk. Mycket som snurrat i skallen och som upptagit min tid. På torsdag är det skolavslutning och på tisdag nästa vecka börjar jag mitt nya jobb. Jag ska sluta som lärare och bli biträdande rektor. Det känns så spännande, roligt och läskigt. Det har varit många tankar efter att jag tackade ja till jobbet. Det är det här jag verkligen vill, samtidigt känns det jobbigt att lämna arbetskamraterna och eleverna. Det kommer nog bli en del tårar både på torsdag och på måndag som är sista arbetsdagen. 

Jag är så glad att jag har en chef som tror på mig och har peppat mig. Som anmälde mig till rekryteringsutbildning och som nu är glad för min skull när jag nu går vidare till nya utmaningar. Det ska jag ta med mig till mitt nya arbete. :-)

Annars är jag sjukt nöjd med mig själv när det gäller träning. I söndags gymmade jag med Edvin och sprang sedan 4,5 km. Igår var Patrik och jag ute på en power walk 5 km och idag sprang jag 5 km. I morgon blir det PW igen och på torsdag löpning, det går bra nu!

Sommarplanerna är också klara, det blir Turkiet 1 vecka. Bästa syster med familj är där också, så det ska bli så roligt. Lovar att blogga mer regelbundet framöver!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar