söndag 24 november 2013

Söndag med de bästa

Idag har jag hunnit med en del även om jag softade i morse. Vi sov ganska länge och åt en god frukost. Vid halv ett var det dags för Vilgot att spela inomhus cup i fotboll. Grabbarna var jätteduktiga, Vilgot var nöjd. Han gjorde två mål och var en duktig målvakt i en match. Vilgot bytte lag i höstas och det är så bra i det nya. Trevliga barn och ledare :). Patrik och hans föräldrar kom också och hejade, mycket uppskattat av Vilgot.

En gran och en tomte på bordet nu :)
Mina fina Maileg-tomtar.

Julpyntade igår förresten. Nästa helg är barnen hos sin pappa så vi satte upp stjärnor och tog fram tomtar igår. Fin, fint blev det. 

När vi kom hem vid fem fixade jag favvomat. Kyckling i ädelostsås och ris. Medan maten var i ugnen skrev jag färdigt min inlämningsuppgift i engelskan. En lektionsplanering om rim på engelska blev det. Jag är nöjd! Nu bakar jag lussekatter, grabbarna var så sugna. Ja, jag vet..... Jag har svårt att sitta still ;)

1 kommentar:

  1. Är värdelös på att kommentera för närvarande, men läser varenda inlägg du skriver.
    Händer mycket i ditt liv, spännande med radhuset!:)
    Idrott är det som gäller för oss också på helgerna. Den här helgen spelade sonen bandymatch i fredags och dottern skulle spelat handboll idag. Hon hoppade dock över detta idag då hon fyller år.
    Kram

    SvaraRadera