torsdag 14 februari 2013

Min Valentin

Finaste Melker
Idag är det inte bara Alla hjärtans dag, det är också min fina mellanpojkes födelsedag. Idag fyller han 12 år. Jag kan  inte fatta att han redan är 12 år, han var ju "den vilda bebin" nyss :) Melker är nog den som är mest lik mig till sätt och humör, han vill att det ska hända saker hela tiden, full fart och har ett sjuhelsikes humör ;) Han var ständigt blåslagen när han var liten. Han har också varit den av barnen som drabbats av både det ena och andra, han var allergisk mot mjölkprotein fram till ca 4 års ålder, tejpad i ögonbrynet efter fall, lunginflammation efter vattkoppor, brusten blindtarm, uttorkning och inlagd med dropp efter magsjuka, massor öroninflammationer. Idag är han en kille med många vänner, han älskar att spela hockey och fotboll, , han är omtänksam,vill göra rätt, snäll, funderare, klurig, smart,  plikttrogen, liten pluggis, rolig, han älskar att reta sin lillebror och storebror och mycket mer. Han är helt enkelt min älskade mellangrabb!

1 kommentar: