tisdag 26 januari 2016

40 år



Ja, idag fyller jag 40 år. Kan inte riktigt fatta att jag är så gammal, ha ha. Men Vilgot kom hem från skolan idag och tröstade mig genom att säga: morsan det är lugnt mina kompisars mammor är typ 50 så du är inte så gammal :) Men man är ju inte äldre än man känner sig, säger de som vet.....

Idag har jag iaf varit ledig, så skönt. jag har lyckats med bedriften att koppla bort jobbet helt (eller iaf nästan), välbehövligt. Jag blev firad av barnen och Patrik på morgonen. Av barnen fick jag ett jättefint halsband, av P fick jag bland annat en weekendresa, konsertbiljetter och träningströja. Patrik var också ledig idag så vi har varit på stan och shoppat och fikat. När barnen kom hem från skolan käkade vi god mat och efterrätt (ja, jag fuskade idag). 

Sen måste jag nämna det som är det allra bästa med Facebook, grattishälsningar. Jag har fått nästan 200 st!! idag, helt sjukt och jag blir så himla glad för allihopa. Man känner sig verkligen ihågkommen, tack alla igen :-) I morgon blir det jobb igen men till helgen blir det stor fest ihop med bästaste vännen som fyller 40 i morgon. Grattis redan nu Jenny!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar