fredag 26 april 2013

Fredag

Den här fina stugan ska vi få ta över efter min mamma och Leo. Vad mysigt det ska bli.
Redan fredag, veckorna går snabbt. Iof skönt då denna vecka varit intensiv. Vi har gjort 3 nationella prov den här veckan så nu är vi äntligen färdiga med alla. Återstår bara att rätta samtliga. Nästa vecka ska vi bjuda kidsen på något mumsigt för att de kämpat så bra :) Idag har jag så smått börjat med min uppsats som ska skrivas i engelska kursen. Jag har bestämt mig för att skriva om hur man kan använda Ipads i engelskundervisningen. Jag har ju förmånen att ha Ipads till mina elever, nu kan man inte vara utan dom känns det som. Ett fantastiskt verktyg att använda i både matte, svenska, engelska, NO, SO och säkert fler ämnen. 

Idag är Vilgot hemma hos mig han är lite krasslig, förkyld. Hoppas han piggar på sig, i eftermiddag åker vi alla upp till barnens faster i Lindesberg. Edvin ska spela DM i handboll där i helgen, ska bli kul att komma iväg lite.Lindesberg är en vacker stad, hoppas vi hinner med att gå ner på stan också mellan matcherna. Ha en fin helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar