fredag 29 mars 2013

Glad Påsk!

Hoppas ni alla får en härlig påsk med mycket god mat, godis och umgänge med trevliga människor :) Själv ska jag börja påskhelgen med kalas hos min fina syster. Det är hon och 3 av hennes barn som fyllt år, blir storfirande. Ikväll ska jag gå på konsert, det ska bli grymt roligt. Det är Caj Karlsson som spelar på Palatset. Jag älskar att gå på konsert och få hänga med schyssta människor. I morgon blir det traditionellt påskfirande hos mamma, mumsig mat och påskäggsjakt blir det. Kanske lite hockey också......Vi måste ju heja fram LHC i andra matchen i semin. 

Annars är det rätt gött med påsklov. Veckorna mellan sportlovet och påsklovet har varit ansträngande. Mycket jobb och lite tid till träning har satt sina spår både fysiskt och psykiskt. Jag mår skit när jag inte kan träna i den utsträckning jag vill. Men nu blir det förhoppningsvis lugnare och mer tid att hänga på gymmet och svettas. Ha en riktigt bra påskhelg, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar